PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MET-GLASS (NIP: 6841004554, REGON: 370247969)

ul. Dworska 19 38-430 Miejsce Piastowe

Reklamacje:

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar: METGLASS Janusz Wójcik ul. Dworska 19 38-430 Miejsce Piastowe 2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. 4. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi poniesione koszta wysyłki towaru. W przypadku gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta. 5. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. 6. Sklep odpowiada przed Klientem na podstawie prawa rękojmi regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy. Uszkodzenia w transporcie ZALECANY SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA: - prosimy pamiętać by przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania i koniecznie zawartość pod względem uszkodzeń - gdyby towar okazał się uszkodzony koniecznie poproś kuriera o wypełnienie protokołu szkody - na Państwa prośbę kurier ma taki obowiązek. - w protokole szkody opisuje się dokładnie uszkodzenie, sposób zapakowania paczki itp. Ważne jest tutaj, aby odnaleźć uszkodzenia zewnętrzne opakowania(wgniecenia, rozdarcia) i zaznaczenie tego na protokole szkody: - następnie należy skontaktować się z nami pisząc e-mail na adres: kontakt@metglass.pl opisując uszkodzenia i dołączając skan lub czytelne zdjęcie protokołu szkody. - w następny dzień roboczy odpowiemy i podamy dalszą procedurę reklamacyjną - wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone - jeśli prawidłowo spisano protokół dosyłamy przedmioty bez dodatkowych kosztów dla klienta.

Odstąpienie od umowy:

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma  14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do  odstąpienia – 12 miesięcy.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania  oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.  Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu  otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy 


Ochrona prywatności:

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego (newsletter).

3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.